İş Təsviri
Azersun Holding
Tələblər:
Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və mühasibatlıq);
Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi (sığorta sektoru üzrə 3 il);
Kompüter bacarıqları: Microsoft Office (Excel, Word, Outlook,)- Yaxşı;
Dil bilikləri: Azərbaycan – əla; Rus dili və İngilis dili-arzu olunandır;
SAP-də işləməyi bacarmalı;
Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti olmalı;
Komandada işləmək bacarığı olmalı;
Vəzifə öhdəlikləri:
Şirkət əməkdaşlarının aylıq əmək haqqlarının hesablanmasının və vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi;
Son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanaraq ödənilməsi;
Məzuniyyətlərin, xəstəlik vərəqələrinin, mükafat və s. ödənişlərin hesablanması və SAP proqramına daxil edilməsi;
Daxili və xarici ezamiyyət ödənişlərinin hesablanaraq ödənilməsi;
Əmək haqqı ilə bağlı digər əməliyyatların yerinə yetirilməsi;
Hesabatların verilməsi;
İş vaxtının norması:
5 günlük iş rejimi;
İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
İş yeri:
Bakı şəhəri.
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi cv@azersun.com elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində ” Əmək haqqı və büdcə üzrə baş mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur