Əməkhaqqı Xidmətləri üzrə Mütəxəssis / Payroll Services Specialist

May 28, 2025
Vaxtı bitib.

İş Təsviri

Azerconnect Group

Funksiya: İnsan Resursları

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.

Əməkhaqqı Xidmətləri üzrə Mütəxəssis olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

Mövcud qanunvericilik və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə uyğun olaraq şirkət əməkdaşlarının əməkhaqqını və avanslarını hesablayaraq ödəniş üçün təqdim etmək
İşçilərə verilən mükafat, maddi yardım və digər növ mükafat və ödənişləri hesablamaq
İşçilərin məzuniyyət haqlarını, kompensasiyalarını, son haqq-hesablarını hesablayaraq ödəniş üçün təqdim etmək
İşçilər tərəfindən təqdim olunan əmək qabiliyyətinin olmaması vərəqələri üzrə ödənişləri hesablayaraq təqdim etmək
Qanunvericiliyə müvafiq olaraq aliment, məhkəmə qərarı əsasında digər tutulmaları və s. həyata keçirmək
Əməkhaqqı və digər ödənişlərlə bağlı işçilərin sorğularını cavablandırmaq
Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək
Cavabdeh oldugu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatları hazırlamaq
Dövlət orqanlarına statistik hesabatlar verilməsi
Vəzifənin tələbləri:

Ali təhsil(HR,Biznesin İdarəedilməsi və Psixologiya üstünlükdür)
İR-da 6 aydan çox təcrübə
Səlis Azərbaycan dili,orta rus və ingilis dilləri
Əla MS Office proqramları bilikləri
1C və excel
Komanda işi və əməkdaşlıq
Biz nə təklif edirik?

Rəqabətli kompensasiya
Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
Əlavə imtiyazlar
Performansa əsaslanan mədəniyyət
Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
Karyera inkişaf imkanı
Hibrid iş imkanı
Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
Beynəlxalq təcrübə
Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
Kross-funksional əməkdaşlıq
Təcrübə mübadiləsi
Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

***

Function: Human Resources

Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.

Your main job responsibilities as a Payroll Services Specialist

To calculate salaries and advance payments of company employees in accordance with the requirements of current legislation and other legal acts and present the calculations for payment.
To calculate bonuses, financial aid and other allowances and payments to be given to employees
To calculate the vacation balances, compensations, last computation and present them for payment.
To calculate the payments based on the documents indicating lack of work capacity presented by employees and proceed for payment.
To realize deductions in accordance with legislation as per the alimony and other payments.
To answer the employee requests about salary and other payments.
To execute job responsibilities and verbal / written instructions by management.
To prepare corresponding reports regarding responsible working areas
Inroduction of statistical reports to govermental agencies
Your job requirements:

Higher Education(HR, Business Management and Psychology are preferable)
More than 6 months of experience in HR
Knowledge and understanding of Labor Legislation
Fluent Azerbaijani,intermediate russian and english language skills
Excellent MS Office programs skills
1C and excel
Teamwork and cooperation
What we offer?

Competitive compensation
Incentives and bonuses based on performance
Fringe benefits
Performance-driven culture
Diversified learning and development opportunities
Career growth opportunity
Hybrid work opportunity
Unique experience of working in the most dynamic industry
Innovative products and digitalization
International experience
Amazing team of highly skilled professionals
Cross-functional collaboration
Experience sharing