İş Təsviri
Azerconnect Group
Funksiya: Şəbəkə Texnologiyaları
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Texniki büdcələmə və hesabatlar üzrə mütəxəssis olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
Büdcənin düzgün və təyin edilmiş vaxt çərçivəsində hazırlanmasının və ya ona düzəlişlərin edilməsinin Şöbə Rəisləri və Baş Texniki Direktorun/Maliyyə Direktorunun fikirləri və şirkətin məqsədlərinə müvafiq şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün kömək etmək və onlarla məsləhətləşmək və onların razılığını əldə etmək
Xərcləri nəzarətdə saxlamaq üçün büdcə sərəncamçılarının verdiyi məlumatlar əsasında sabit Şəbəkə üzrə aylıq/rüblük/illik büdcə hesabatlarını təyin olunmuş vaxt çərçivəsində hazırlamağa kömək etmək
Təsdiq edilən hər bir Təsdiqetmə və Göndəriş Sorğusu üzrə TS/MS-nin hazırlanmasının büdcəyə uyğun nəzarət olunmasi
Açıq öhdəliklərin və satınalmaların bağlanması
Maliyyə şöbəsinə görülmüş işlər barəsində aylıq hesabatlar təqdim etməye dəstək olmaq, il sonu maliyə hesabatlarını bağlamaq üçün lazım olan analizləri hazırlamağa dəstək olmaq
Texniki Layihə İdarəetməsi heyətinə dəstək göstərmək, layihelrin budcesinin hesablanmasi, bolusdurulmesi və monitor olunması
Texniki Satınalma proseslərinin hazırlanmasına dəstək göstərmək
Ümumi büdcəni yeni proqnozlaşdırılan səviyyələrdə nəzarətdə saxlamaq
Vəzifənin tələbləri:
Maliyyə və ya digər müvafiq ixtisas üzrə magistr və ya bakalavr dərəcəsi
Texniki sahələr (telekommunikasiya, İT, elektronika mühəndisliyi) üzrə dərəcəsi olanlara üstünlük veriləcək
Büdcələmə prosesini yaxşı səviyyədə bilmək
Telekommunikasiya şəbəkəsini yaxşı səviyyədə bilmək
Maliyyə, satınalma və maddi-texniki təminat prinsiplərini yaxşı səviyyədə
Maliyyə idarəetməsi və hesabat vermə bacarıqları
Mobil telekommunikasiya ilə bağlı ümumi anlayışı olmaq
Uçot hesabatı üzrə 1 il iş təcrübəsi
Büdcə planlaşdırılması və analitika üzrə 1 il iş təcrübəsi olmaq (kapital xərcləri/əməliyyat xəcləri uçotu, EBITDA (vergi, faiz üzrə ödənişlər və amortizasiya ayırmaları çıxılmazdan öncə gəlir), maliyyə hesabatı, gəlir hesabatı və s. ilə bağlı bilikləri olmaq)
MS Office proqramlarını sərbəst şəkildə bilmək (MS Project və MS Excel proqramlarını bilmək mütləqdir)
Azərbaycan dili – əla, İngilis dili – yaxşı, Rus dili – üstünlükdür
Biz nə təklif edirik?
Rəqabətli kompensasiya
Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
Əlavə imtiyazlar
Performansa əsaslanan mədəniyyət
Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
Karyera inkişaf imkanı
Hibrid iş imkanı
Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
Beynəlxalq təcrübə
Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
Kross-funksional əməkdaşlıq
Təcrübə mübadiləsi
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.
Technical Budgeting and Reporting Specialist
Function: Network Technologies
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.
Your main job responsibilities as a Technical Budgeting and Reporting Specialist
Support to coordinate with stakeholders for correctly preparation of next year budget and ensure that budget creation or adjustments are made in accordance with their view and company objectives to achive reporting within given deadlines
Support to create and analyze monthly/quarterly/yearly Fix Network related budgeting reports to maintain expenditure controls on the basis of inputs from budget owners to achive reporting within given deadlines
Supporting PR/PO issuance per budget cost center, approved ASR. All PR/PO’s approved in correct budget and ASR line
Closure of open commitments & purchases
Support for providing WIP & accruals reports, MNO cross charges to Finance, support for creating and analyzing actual and landing reports
Support to Technical Project Management in calculation, allocation and monitoring of budget cost
Support to technology procurement (Stay in Business, SSJF, , Project cheklist, ASR, Business Cases) sub-processes
Control Overall budget (CAPEX & OPEX) to reforecasted levels
Your job requirements:
Master or Bachelor’s degree in Finance or related area
Degree in a technical subject (Telecommunications, IT, Electronic Engineering) will be an advantage
Good Level understanding of budgeting processes
Good Level understanding of telecom network
Goos Level understanding of financial, procurement, and logistics principles
Financial management and reporting skills
Basic Mobile Telecom understanding
Accounting Reporting experience 1 year
Budget planning & analytics experience 1 year (knowledge of CAPEX/OPEX accounting, EBITDA, Financial Reporting, Revenue Reporting etc.)
Advanced user of MS Office (knowledge of MS Project & MS Excel is a must)
Azerbaijani language – excellent, English – good, Russian – an advantage
What we offer?
Competitive compensation
Incentives and bonuses based on performance
Fringe benefits
Performance-driven culture
Diversified learning and development opportunities
Career growth opportunity
Hybrid work opportunity
Unique experience of working in the most dynamic industry
Innovative products and digitalization
International experience
Amazing team of highly skilled professionals
Cross-functional collaboration
Experience sharing