Rəqəmsal marketing meneceri

Müraciət sonu: İyul 10, 2025
İndi Müraciət Et

İş Təsviri

Payonix

Vəzifə öhdəlikləri:

Şirkətin məhsulları üzrə araşdırmaların aparılması və məlumatların toplanması, bazarın analiz edilməsi, reklam və tanıdım ehtiyaclarının təyin edilməsi
Şirkətin rəqəmsal marketinq strategiyasını hazırlamaq və həyata keçirmək.
SEO/SEM, sosial media, e-poçt marketinqi və onlayn reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq və idarə etmək
Sosial media platformalarında aktivliyi artırmaq və şirkətin rəqəmsal imicini gücləndirmək.
Marketinq kampaniyalarının effektivliyini ölçmək və nəticələrə əsaslanaraq təkmilləşdirmələr həyata keçirmək
Müştərilərin tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analiz edilərək hesabatların hazırlanması
Büdcə planlaması və resursların səmərəli istifadəsini təmin etmək.
İş şəraiti:

İş vaxtı: həftənin 5 günü, saat 09:00-dan 18:00-dək. istirahet günləri: şənbə, bazar
Nahar fasiləsi: 13:00- 14:00
Əmək haqqı namizədin bilik, bacarıq və praktik iş təcrübəsinə uyğun olaraq müsahibə zamanı razılaşdırılacaqdır
Tələblər:

Marketinq, Rəqəmsal Media, İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahələr üzrə bakalavr dərəcəsi.
Rəqəmsal marketinq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
SEO, SEM, sosial media reklamları və e-poçt marketinqi üzrə praktiki biliklər
Yaradıcı düşüncə və strateji planlaşdırma qabiliyyəti.
Azərbaycan, rus və ingilis dillərində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.