İş Təsviri
BAA CONSULTİNG
İş barədə məlumat
Elektron qaimələrin yazılması, təhvil – təslim aktları hazırlanılması;
New-e-taxes, E-gov.az və digər portallardan istifadə etmə bacarığı;
Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması
Ödənişləri nəzarətdə saxlamaq, “internet banking” vasitəsilə hesablara nəzarət etmək və ödənişləri reallaşdırmaq;
Mal satışlarının, işlərin və xidmətlərin görülməsinin uçotunu aparmaq
Vergi, hesabatllarının (ƏDV, ÖMV, SV, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi
Əmək haqqı, məzuniyyətlərin hesablanması
Gördüyü işlərlə bağlı gündəlik və aylıq hesabatlar tərtib etmək;
Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək
İş şəraiti:
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə – 09:00-dan 18:00-dək;
İstirahət: Şənbə və Bazar günləri;
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə
Ünvan: Heydər Əliyev prospekti 115 Sport plaza
Tələblər
Ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə)
Müvafiq sahədə minimum 2 (iki) il iş təcrübəsi;
Vergi qanunvericiliyi və Mühasibat uçotu sahəsində yüksək biliklərə sahib olmalıdır;
Office proqramlarında, əsasən EXCEL və WORD proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı olmalıdır;
1C 8.3 mühasibat proqramında işləməyi bacarmalıdır;
Dil bilikləri – Azərbaycan dili və Rus dili biliyi vacibdir,İngilis dili arzu olunandır.