Social Network Management Specialist

Müraciət sonu: İyul 12, 2025
İndi Müraciət Et

İş Təsviri

Azerconnect Group

İdarə: Müştəri əməliyyatları

İş qrafiki: Növbəli

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

Kanallara daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğularını üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
Müştəri çətinliklərini həll etmək və ya həll edilməsi üçün aidiyyatı üzrə yönləndirmək
Yüksək keyfiyyətli yazma və ünsiyyət bacarıği təqdim etmək
Təlimatlara riayət edərək keyfiyyət nəticələrini saxlamaq və təkminləşdirmək
Əsas metrik göstəricilərə nəzarət etmək və yüksəltməsinə dair verilən tapşırıqları yerinə yetirmək
Müdiriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək
Sosial Media hesablarında gündəlik gələn şərh və sorğuları düzgün və vaxtında cavablandırmaq
Şirkətin siyasət və prosedurlarına əməl etmək
Vəzifənin tələbləri:

Ali təhsil
Müştəri xidmətləri sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək
Microsoft Excel, Word, Outlook proqramlarından istifadəni iş öhdəliklərinin həyata keçirilməsi üçün kifayət edəcək səviyyədə bilmək
3 dildə mükəmməl və sürətli çap qabiliyyəti
Komanda işi və əməkdaşlıq
Danışıqlar aparmaq bacarığı
Qərar qəbul etmək bacarığı
Çevik olmaq
Müştəri yönümlülük
Biz nə təklif edirik?

Rəqabətli kompensasiya
Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
Əlavə imtiyazlar
Performansa əsaslanan mədəniyyət
Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
Karyera inkişaf imkanı
Hibrid iş imkanı
Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
Beynəlxalq təcrübə
Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
Kross-funksional əməkdaşlıq
Təcrübə mübadiləsi
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

Social Network Management Specialist

Division: Customer Operations Division

Work graphic: Shift

Your main job responsibilities:

To handle all customer requests in the channels, provide properly information and fulfil all customer requests with the high-quality service
To resolve customer issues or escalate the issue to relevant team for resolving
Excellent consulting, writing, and communication skills
To maintain and improve quality results by adhering to standards and guidelines
To control self-performance with key metrics and upgrade them
To carry out other tasks related to the position assigned by management
To respond correctly and in a timely manner
Adhering to all company policies and procedure
Your job requirements:

High education
At least 1 year of experience in customer service
Fluent knowledge of Azeri, Russian and English languages
Basic knowledge of Microsoft Excel, Word, Outlook
Excellent and fast printing in 3 languages
Teamwork and collaboration
Ability to negotiate
Ability to make decisions
Agile
Customer oriented
What we offer?

Competitive compensation
Incentives and bonuses based on performance
Fringe benefits
Performance-driven culture
Diversified learning and development opportunities
Career growth opportunity
Hybrid work opportunity
Unique experience of working in the most dynamic industry
Innovative products and digitalization
International experience
Amazing team of highly skilled professionals
Cross-functional collaboration
Experience sharing
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.