Məzmun üzrə koordinator (SMM)

Müraciət sonu: İyul 12, 2025
İndi Müraciət Et

İş Təsviri

Sinteks Group of Companies

1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Sinteks 100-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika, ev əşyaları mağazalarını və 10-a yaxın kafeteriya filialını idarə edir. Şirkət lüks, premium və kütləvi bazar seqmentlərində beynəlxalq markaları təmsil edir.

Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.

Vəzifənin rolu:

Məzmun üzrə koordinator şirkətin sosial media hesablarını idarə etmək, məzmun yaratmaq, istehsal etmək və seçmək və onlayn icmalarla əlaqə qurmaq üçün məsuliyyət daşıyır. Bu rol sosial media əməliyyatlarının monitorinqini, müştəri sorğularına cavab verməyi və bütün sosial media fəaliyyətlərinin biznesin ümumi marketinq strategiyasına uyğun olmasını təmin etməyi əhatə edir. O gələcəyə yönümlü, kreativ trend təyin edən şəxs kimi biznesimizin onlayn mövcudluğunun qurulmasında əsas rol oynayır.

Vəzifə öhdəlikləri:

Sosial media idarəetməsi:

Təşkilatın sosial media hesablarını izləmək və onlara nəzarət etmək, cəlbedici və interaktiv məzmun yaratmaq, gündəlik yazıları planlaşdırmaq, planlaşdırmaq və dərc etmək,
Sosial media platformalarını trendlər, imkanlar, ideyalar və müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə üçün izləmək,
Müştərilərlə Əlaqələrin İdarə Edilməsi komandamızın müəyyən etdiyi qaydalara əməl edərək, şərhlərə, mesajlara və sorğulara vaxtında cavab verməklə onlayn icma ilə əlaqə saxlayır.
Məzmun inkişafı və idarəetməsi:

Hədəf auditoriyamız ilə rezonans doğuran və daha geniş marketinq kampaniyalarını və məqsədlərini dəstəkləyən cəlbedici məzmun yaratmaq, istehsal etmək və kurasiya etmək,
Vizual cəhətdən cəlbedici, yüksək keyfiyyətli qrafika, video və fotoqrafiya hazırlamaq üçün Kreativ komandamız və Rəqəmsal Marketinq Meneceri ilə sıx əməkdaşlıq edir,
Müxtəlif sosial media platformalarında məzmunun möhkəm planlaşdırılmasını təmin edin, yüksək keyfiyyət, optimal vaxt və çatı təmin edir.
Analitika, Hesabatlılıq və Əməkdaşlıq:

Sosial media əməkdaşlığı, tanıtımlar və mükəmməl məzmunun çatdırılması üçün marketinq komandası, xarici satıcılar, tərəfdaşlar və təsir edənlərlə əməkdaşlıq etmək və əlaqələndirmək,
Məzmun təqvimləri, yerləşdirmə cədvəlləri və performans göstəriciləri daxil olmaqla, sosial media fəaliyyətinin dəqiq qeydlərini saxlamaq,
Bütün materialların dərc edilməzdən əvvəl nəzərdən keçirilməsini və təsdiqlənməsini təmin edərək, sosial media məzmununun təsdiqi prosesində fəal rol oynayır.
Təhsil:

Marketinq, Rəqəmsal Media, Rabitə və ya əlaqəli təhsil sahəsində bakalavr dərəcəsi
Rəqəmsal marketinq və ya sosial media idarəçiliyi və ya əlaqəli sahədə peşəkar sertifikatlar
Ekvivalent iş və ya sərbəst iş təcrübəsi
Peşəkar Təcrübə:

Sosial media idarəçiliyi və ya məzmun yaradılması üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
Çoxsaylı sosial media platformalarını idarə etmək bacarığı
Moda pərakəndə satışında və ya istehlakçı tərəfindən idarə olunan sənayedə təcrübə yüksək arzuolunandır.
Əsas Bacarıqlar:

Sosial media platformaları, trendlər və ən yaxşı təcrübələr haqqında güclü biliyə malik olmaq,
Əla məzmun yaratma və kopirayter bacarıqları,
Sosial media idarəetmə alətlərində bacarıq (məsələn, Buffer, Hootsuite, Sprout Social)
Güclü ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar,
Təfərrüata diqqət və brendin ardıcıllığını qorumaq öhdəliyi.