İş Təsviri
Azerbaijan Automobiles
Vəzifə öhdəlikləri:
Müvafiq proqram təminatından istifadə etməklə sənədlərin hazırlanması, imzalanması;
Ofis daxilindəki ümumi sənədləşmə proseslərinin tənzimlənməsi;
Əməkdaşlara inzibati dəstəyin göstərilməsi;
Təmir aktlarının və müqavilələrin bağlanması və arxivləşdirilməsi üçün yoxlanılması;
Korporativ müştərilərlə danıqların aparılması, servis müqavilələri və aktlarına dair müzakirələr.
Sənədlərin müvafiq şöbəyə təqdim olunması;
Şöbə rəhbərinin verdiyi tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
Ali təhsil;
(İngilis/Rus) dil bilikləri üstünlükdür;
Ofis proqramları ilə çalışma bacarığı;
Komanda ilə işləyə bilməlidir.
Əlavə məlumat:
İş günləri: həftədə 6 gün
Ünvan: Babək prospekti
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Servis sənədləşmələri üzrə assistent” qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.