Qonaq xidməti üzrə agent

İyul 18, 2025
Müraciət sonu: Avqust 17, 2025
İndi Müraciət Et

İş Təsviri

FLY INN BAKU

Bilməlidir:

Azərbaycan dili, İngilis dili və Rus dili;
Opera programı bilmək üstünlükdür.
Bacarmalıdır:

Ünsiyyət bacarığı;
Analitik düşüncə qabiliyyəti;
Operativlik;
Diqqətcil olmaq;
Məsuliyyət səriştəsinə sahib olmaq.
Xüsusi tələb:

Satış və ya ictimaiyyətlə əlaqələrdə, tərcihən qonaqpərvərlik və ya səyahət sahəsində iş təcrübəsi
Gözlənilən davranışlar:

Nizam-intizam;
Stresə dözümlülük;
Gülərüz və mehriban olmaq;
Komanda ilə işləmək bacarığı;
Dəyişkən iş qrafik və 3 növbəli işrejiminə uyğunlaşmaq;
Səliqəli görünüm;
Yeniliklərə açıq olmaq
Vəzifə öhdəlikləri:

Mehmanxananın SOP-si nəzərə alınmaqla qonaqlara xidmət göstərmək;
Qonaqların səyahət edəcəyi tarixlərdə tələb olunarsa onları qarşılamaq, nəqliyyatın təşkil olunmasını təmin etmək;
Ödənişlərin həyata keçirilməsi təsdiq məlumlarının qonaqlara ötürülməsi;
Rezervasiyalar zamanı yaranan sıxlıqları idarəetmə bacarığı;
Rezervasiya zamanı yaranan problemlərin çevik həlli;
Qonaqların rezervasiya ilə bağlı suallarını cavablandırmaq;
Müvafiq hallarda qonaqlara əlavə xidmətlər və ya xüsusi paketlər barədə məlumat verməklə məlumatlandırmaq;
Rezervasiyada dəyişiklik etməli və ya ləğv etməsi lazım olabiləcək qonaqlara dəstək vermək;
İş qrafiki:

3 növbəli iş rejimi (Növbəli iş qrafiki)
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir.
Nahar şirkət tərəfindən verilir;
İşçilər üçün servis şirkət tərəfindən təmin edilir (Koroğlu, Binə və Mərdəkan istiqamətində);
Ünvan: Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu.
Tələblərə uyğun nazmidlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Qonaq xidməti üzrə agent” qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.